Specjalizuje się w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami. Naszymi klientami są krajowe i zagraniczne osoby prywatne oraz podmioty prawa handlowego.
Nasz zespół - pozytywna energia, bogate doświadczenie i pełen profesjonalizm
Zespół tworzą absolwenci wydziału zarządzania i marketingu Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach oraz wydziału prawa i administracji, kierunek prawo Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Do zespołu należą także inspektorzy nadzoru budowlanego posiadający samodzielne uprawnienia w budownictwie oraz administratorzy z wieloletnim doświadczeniem. Z Grupą Biurowiec współpracują sprawdzone firmy z zakresu sprzątania i ochrony obiektów.
To zaś sprawia, że jesteśmy w stanie nie tylko zgodnie z harmonogramem zlecać realizację wszystkich zaplanowanych prac, ale też szybko i sprawnie reagować w przypadku wystąpienia nagłych, nieoczekiwanych sytuacji.
Grupa Biurowiec - przedsiębiorstwo z licencją państwową
Nasze przedsiębiorstwo posługuje się w wykonywaniu usług z zakresu zarządzania nieruchomościami licencją państwową nr 19246 i nr 11020 (zarządzanie nieruchomościami) oraz 14342 (pośrednictwo w obrocie nieruchomościami) . Licencje są gwarancją należytego, w pełni profesjonalnego wykonywania powierzonych nam czynności.
I choć obecnie nie są wymagane przepisami, potwierdzają przede wszystkim posiadane kompetencje, interdyscyplinarną wiedzę oraz to, że zawodowe doświadczenie pozwala nam w razie potrzeby na podjęcie stosownych działań. W ten sposób w realny i pozytywny sposób wpływamy na dobrostan oddanych w nasze ręce nieruchomości oraz na sprawne funkcjonowanie wspólnot mieszkaniowych.
Kompleksowa obsługa z zakresu zarządzania nieruchomościami i wspólnotami mieszkaniowymi w Krakowie, Katowicach i innych miastach
Zgrany, pełen energii zespół Grupy Biurowiec bardzo dobrze radzi sobie z rozwiązywaniem bieżących problemów dotyczących zarządzanych nieruchomości oraz wspólnot mieszkaniowych. Tym samym z usług oferowanych przez nasze przedsiębiorstwo chętnie korzystają właściciele obiektów mieszkalnych i użytkowych zlokalizowanych nie tylko w Krakowie lub Katowicach, ale też tych znajdujących się w innych miastach. Ze względu na jasne zasady stosowane w codziennej pracy oraz kompleksowość świadczonych usług, Kontrahenci mogą być pewni, że oddają swoje sprawy w najlepsze ręce.
Dlaczego Grupa Biurowiec to przedsiębiorstwo godne polecenia?
Ponieważ na rynku działamy już od prawie dwóch dekad. Obserwując od tylu lat zmieniającą się branżę i dostosowując zakres świadczonych usług do regularnie modyfikowanych przepisów zawsze doskonale wiemy, jakie oczekiwania mogą mieć nasi Kontrahenci w zakresie zarządzania nieruchomościami oraz wspólnotami mieszkaniowymi. Wypracowana przez Grupę Biurowiec renoma to zaś efekt kompleksowości działań oraz priorytetowego traktowania potrzeb osób, na które mają one największy wpływ, czyli na mieszkańców. Nie bez znaczenia jest też możliwość skontaktowania się w razie potrzeby i weryfikacji wstępnych założeń pod kątem zmieniających się potrzeb.
Poznaj naszych pracowników
Weronika Truszczyńska-Iwan i Andrzej Iwan
Weronika Truszczyńska-Iwan zarządca nieruchomości (lic.zaw. nr 19246), licencjonowany pośrednik w obrocie nieruchomościami (lic. zaw. nr 14342) oraz Andrzej Iwan.
Właściciele firmy
Weronika urodzona w 1981 roku w Lublińcu, Andrzej urodzony w 1979 roku w Świętochłowicach
Profil zawodowy:
Do zakresu ich pracy należy m.in. reprezentowanie właścicieli przed sądami i organami administracji rządowej oraz samorządowej, opracowywanie i opiniowanie umów zawieranych na rzecz właścicieli w zakresie obsługi eksploatacyjnej i technicznej. Ponadto odpowiadają za wszelkie akty prawne dotyczące funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie i prowadzenie zebrań.
Edukacja zawodowa:
Absolwentka Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach Wydział zarządzania w hotelarstwie oraz Uniwersytetu Śląskiego – Wydział prawa.
Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach oraz Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach – kierunek zarządzanie w biznesie, trener tenisa ziemnego.
Prywatnie rodzice 3 letniego Jerzyka
Zainteresowania:
Muzyka, sport, podróże i dobre jedzenie
Aleksandra Bąk
Urodzona w 1971 roku w Rybniku
Profil zawodowy:
Administrator Wspólnot Mieszkaniowych. Osoba otwarta z opanowaną do perfekcji sztuką komunikacji interpersonalnej. Dobrze porozumiewa się z współwłaścicielami budynków, prawnikami za tymi współwłaścicielami stojącymi, z drugiej strony zawsze wyczulona na problemy i obawy mieszkańców nieruchomości.
Edukacja zawodowa:
Liczne kursy z zakresu administrowania nieruchomościami mieszkaniowymi i wspólnotami mieszkaniowymi
Zainteresowania:
Muzyka rozrywkowa, psychologia
Barbara Pałgan
Urodzona w 1992 roku w Katowicach
Profil zawodowy:
Administrator nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych. Dzięki swojemu opanowaniu i doświadczeniu potrafi znaleźć rozwiązanie każdego problemu, natomiast wrodzone zdolności interpersonalne pomagają jej w budowaniu pozytywnych i trwałych relacji zawodowych. Zawsze pomocna i kompetentna. Z powodzeniem administruje wieloma budynkami o zróżnicowanych profilach, począwszy od wspólnot mieszkaniowych, przez kamienice należące do prywatnych właścicieli, na budynkach biurowych i komercyjnych kończąc.
Edukacja zawodowa:
Licencjat administracji ze specjalizacją obrót nieruchomościami na Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach
Zainteresowania:
Muzyka, książki, sport, motoryzacja
Bernadeta Teper
Urodzona w 1990 roku w Katowicach
Profil zawodowy:
Pomaga w administrowaniu wieloma budynkami o zróżnicowanych profilach oraz również pełni funkcję samodzielnego administratora Zawsze pomocna i empatyczna. sprawuje nadzór nad prawidłowym, funkcjonowaniem obiektów poczynając na przeglądach, kończąc na dodatkowych inwestycjach zainicjonowanych przez mieszańców. Osoba zdeterminowana i konsekwentna w dążeniu do celu. Te cechy charakteru gwarantują wykonywanie swojej pracy na wysokim poziomie.
Edukacja zawodowa:
Tytuł licencjata administracji ze specjalizacją w obrocie nieruchomościami
Zainteresowania:
Zainteresowania sport, podróże, przyroda
Martyna Malinowska
Urodzona w 2000 roku w Bytomiu
Profil zawodowy:
Administrator nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych. Na tym stanowisku jest odpowiedzialna za sprawowanie bieżącego nadzoru nad sprawnym funkcjonowaniem obiektów o zróżnicowanym charakterze: budynków biurowych oraz wspólnot mieszkaniowych. Do każdego klienta podchodzi indywidualnie, a dzięki wiedzy teoretycznej zdobytej na studiach oraz szkoleniach posiada kompetencje niezbędne do budowania relacji i rozwiazywania konfliktów.
Edukacja zawodowa:
Licencjat psychologii ze specjalizacją psychologia biznesu na Uniwersytecie SWPS w Katowicach
Absolwent Zespołu Szkół Poligraficzno – Mechanicznych w Katowicach wraz z uzyskaniem Państwowego tytułu Technik Informatyk
Zainteresowania:
Produkcja muzyczna, realizacja dźwięku, informatyka
Aleksandra Lesyng
Urodzona w 1999 roku w Chrzanowie
Profil zawodowy:
Administrator nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych. Posiada doświadczenie oraz wiedzę w zakresie ekonomii, prawa oraz negocjacji. Zajmuje się kontaktami z klientami zagranicznymi oraz dba o efektywne działanie wspólnot mieszkaniowych oraz obiektów biurowych. W pracy cechuje ją pełen profesjonalizm oraz indywidualne podejście do klienta. Pracę wykonuje bardzo rzetelnie, wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, odnajdując zadowalające rozwiązanie.
Edukacja zawodowa:
Magister i licencjat filologii angielskiej ze specjalizacją język biznesu na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach
Zainteresowania:
Języki obce, literatura, muzyka, moda
Katarzyna Orzechowska
Urodzona w 1986 roku w Chorzowie
Profil zawodowy:
Pomaga w administrowaniu wieloma nieruchomościami komercyjnymi i mieszkaniowymi. Z racji ukończonych studiów jest osobą pomocną i empatyczną. Sprawuje nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem obiektów i rozwiązywaniem bieżących problemów Wspólnot Mieszkaniowych. Zaangażowana i skoncentrowana na swoich obowiązkach z umiejętnością określania priorytetów. Charakteryzuje ją łatwość w nawiązywaniu kontaktów i pozytywne podejście do życia. Powierzone zadania wykonuje sprawnie i rzetelnie.
Edukacja zawodowa:
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego na Wydziale Nauk Społecznych z tytułem magistra socjologii i pracy socjalnej
Zainteresowania:
Muzyka, taniec orientalny, rysunek, moda
Marta Szymańska
Urodzona w 1997 roku w Piekarach Śląskich
Profil zawodowy:
Administrator Wspólnot Mieszkaniowych. Odpowiedzialna jest za sprawowanie bieżącego nadzoru nad sprawnym funkcjonowaniem obiektów. Zaangażowana w swoją pracę podchodzi do niej sumiennie i rzetelnie. Cechuje się wysoką organizacją, dokładnością i umiejętnością pracy w zespole. Jej profesjonalne podejście oraz przyjazne usposobienie sprawiają, że nie ma sprawy, której nie może załatwić.
Edukacja zawodowa:
Licencjonowany Zarządca nieruchomości nr 3228
Zainteresowania:
Czytanie książek, wizaż, muzyka
Anna Skrycka
Urodzona w 1983 roku w Mysłowicach
Profil zawodowy:
Dba o całokształt obsługi biura, pomaga w administrowaniu wieloma nieruchomościami komercyjnymi i mieszkaniowymi. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobyte w Kancelarii radcowskiej oraz notarialnej. Zaangażowana i skoncentrowana na swoich obowiązkach z umiejętnością określania priorytetów. Charakteryzuje ją łatwość w nawiązywaniu kontaktów i pozytywne podejście do życia. Powierzone zadania wykonuje sprawnie i rzetelnie.
Edukacja zawodowa:
Technik Administracji
Zainteresowania:
Prawo, literatura, medycyna
Zbigniew Truszczyński
Urodzony w 1979 roku w Rudzie Śląskiej
Profil zawodowy:
Od 2002 roku licencjonowany zarządca nieruchomości (lic. zaw. nr 11020). Specjalizuje się w zarządzaniu nieruchomościami mieszkaniowymi. Cechy dobrego zarządcy nieruchomości ujawniają się u niego w interdyscyplinarnej wiedzy. W tym jednym zawodzie łączy bowiem powinności prawnika, księgowego, mediatora, ale również inżyniera budownictwa i osoby, która odpowiada za tworzenie planów budżetowych i ich realizację.
Edukacja zawodowa:
Absolwent Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach Wydział marketingu i zarządzania oraz Uniwersytetu Śląskiego – Wydział prawa
Zainteresowania:
Podróże, historia II wojny światowej
Beata Kruża
Urodzona w 1979 roku w Krakowie
Profil zawodowy:
Specjalista do spraw rozliczeń. Zakres jej obowiązków obejmuje przygotowywanie rozliczeń mediów w zarządzanych nieruchomościach, wystawianie faktur sprzedażowych dla najemców oraz windykowanie i kontrolowanie dokonywanych przez nich płatności. Od strony administracyjnej realizuje proces składania deklaracji o wysokości opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Edukacja zawodowa:
Absolwentka Studium Zawodowego o profilu Rachunkowość i Finanse w Krakowie
Zainteresowania:
Podróże, czytanie książek, film
Katarzyna Borzucka
Urodzona w 1991 roku w Chorzowie
Profil zawodowy:
Główna księgowa z kilkuletnim doświadczeniem, odpowiedzialna za kompleksową obsługę różnych obszarów księgowości. Poza nadzorowaniem prawidłowego przebiegu obsługi księgowej zarządzanych nieruchomości, świadczy profesjonalne usługi księgowe dla właścicieli nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych, zarówno inwestorów prywatnych, jak i spółek prawa handlowego. Doskonała znajomość przepisów podatkowych sprawia, że Kasia nie tylko świadczy usługi rachunkowe na najwyższym poziome, ale także potrafi wspomóc w podejmowaniu przez właściciela nieruchomości najbardziej efektywnych finansowo decyzji.
Edukacja zawodowa:
Licencjat Finansów i rachunkowości na specjalności rachunkowość i finanse przedsiębiorstw Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie. Liczne kursy i szkolenia z zakresu obsługi nieruchomości pod względem podatkowym i rachunkowym
Zainteresowania:
Kosmetyka
Ewa Borzucka
Urodzona 1997 roku w Chorzowie
Profil zawodowy:
Dedykowana księgowa dla wspólnot mieszkaniowych. Do jej obowiązków należy m.in. sporządzanie sprawozdań finansowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych, współpraca z różnorodnymi instytucjami zewnętrznymi, przygotowywanie przelewów bankowych, wprowadzanie dokumentów księgowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald we wspólnotach mieszkaniowych czy przygotowywanie rozmaitych raportów i bilansów. Posiada szeroką wiedzę z zakresu finansów wspólnot mieszkaniowych, dzięki czemu w rzetelny sposób prowadzi ich księgowość. Skrupulatność, dokładność i staranność – to cechy Ewy, które sprawiają, że kompetentnie realizuje swoje zadania, a wyniki jej pracy wspomagają funkcjonowanie zarządzanych nieruchomości.
Edukacja zawodowa:
Studia licencjackie na kierunku Administracja Publiczna Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie. Liczne szkolenia z zakresu obsługi programu księgowego Mieszczanin.
Zainteresowania:
Podróże, gotowanie, pieczenie ciast, kosmetyka
Wioleta Skutela
Urodzona w 1985 roku w Świętochłowicach
Profil zawodowy:
Pracownik księgowości dla wspólnot mieszkaniowych. Do jej obowiązków należy m.in.: sporządzanie sprawozdań finansowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych, współpraca z różnorodnymi instytucjami zewnętrznymi, przygotowywanie przelewów bankowych, wprowadzanie dokumentów księgowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald we wspólnotach mieszkaniowych czy przygotowywanie rozmaitych raportów i bilansów. Kompetentnie realizuje swoje zadania, a wyniki jej pracy wspomagają funkcjonowanie zarządzanych nieruchomości.
Edukacja zawodowa:
Absolwentka Liceum Technicznego o profilu Ekonomiczno-administracyjnym w Świętochłowicach.
Zainteresowania:
Gotowanie, muzyka
Natalia Kmieć
Urodzona w 1989 roku w Chorzowie
Profil zawodowy:
Pracownik działu księgowości. Zakres jej obowiązków obejmuje m.in.: przygotowywanie rozliczeń mediów w zarządzanych nieruchomościach. Swoje obowiązki wykonuje z dużą precyzją, zaangażowaniem oraz z zachowaniem poufności przekazywanych informacji. Ceni sobie zasady etyki zawodowej i zawsze dba o poufność przekazywanych informacji. Dzięki wysokiej kulturze osobistej oraz umiejętności budowania trwałych relacji interpersonalnych, jest w stanie skutecznie współpracować z różnymi interesariuszami, zapewniając płynny przepływ informacji i efektywną realizację zadań. Sposób wykonywania obowiązków stanowi wizytówkę firmy, dlatego zawsze stawia na jakość, dokładność i terminowość.
Edukacja zawodowa:
Ukończone szkolenie „Rozliczanie Wspólnot Mieszkaniowych. Wszystko o finansach wspólnot mieszkaniowych, prowadzeniu jej rachunków, rozliczaniu mediów oraz podatkach”
Zainteresowania:
Fotografia reportażowa, zamiłowanie do ceramiki, słuchanie podcastów, planowanie i organizacja wyjazdów
Marcin Wystemp
Urodzony 1974 roku w Chorzowie
Profil zawodowy:
Konserwator na zarządzanych przez firmę nieruchomościach. Do jego obowiązków należy systematyczny przegląd obiektów i ewentualne drobne naprawy, stały kontakt z administratorami i przekazywanie informacji o stanie technicznym budynków oraz zgłaszanie awarii. Dokładny, sumienny, terminowy – z dużym zaangażowaniem wykonuje swoje obowiązki. Z zamiłowania majsterkowicz.
Zainteresowania:
Modelarstwo, film, turystyka górska, muzyka heavy metal, gemmologia.
Norbert Grzegorz
Konserwator „Złota rączka”
Rafał Grzegorz
Konserwator „Złota rączka”
Mirek Mówiński
Konserwator „Złota rączka”